مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 06:552021-11-16اقتصادي

تمدید اعتبار بیمه صندوق روستاییان و سلامت همگانی از طریق گوشی های همراه


مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: تمدید اعتبار بیمه صندوق سلامت همگانی، روستاییان و عشایر از طریق موبایل شخصی امکان پذیر شد.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: تمدید اعتبار بیمه صندوق سلامت همگانی، روستاییان و عشایر از طریق موبایل شخصی امکان پذیر شد.

پرویز رمضانی اظهار کرد: بیمه شدگان علاوه بر استفاده از سامانه اینترنتی به آدرس http//www.

bimehsalamatiranian.

Ir ، می توانند از برنامه عمومی بازار ، اپلیکیشن بیمه سلامت من را در موبایل شخصی خود نصب و با وارد نمودن کد ملی و شماره موبایلی که در مخابرات به نام خودشان ثبت شده است ، اقدام به تمدید اعتبار بیمه ، مشاهده نسخ تجویزی و سوابق بیمه ای خود کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان افزود : همچنین با توجه به اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک، امکان تغییر شماره تلفن همراه بیمه شده در سامانه نسخه نویسی الکترونیک از سوی پزشک فراهم شده است.

وی ادامه داد: پزشک معالج با وارد نمودن کد رهگیری ارسال شده به تلفن همراه بیمه شده و دسترسی به سوابق بیمه شده ، می تواند علاوه بر مشاهده سوابق درمانی ، شماره تلفن همراه وی را در سامانه تغییر دهد.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر بیان کرد: شماره تلفن هایی که در سامانه ویرایش و ثبت می شوند از سرویس شاهکار فراخوانی و این شماره موبایل می بایست مختص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید اعتبار بیمه صندوق روستاییان و سلامت همگانی از طریق گوشی های همراه

تمدید اعتبار بیمه صندوق روستاییان و سلامت همگانی از طریق گوشی های همراه